«Join the Adventure» – Vi fortsetter veksten og trenger flere revisormedarbeidere

Vi søker etter 2 – 3 nyutdannede med oppstart høsten 2019, har du allerede erfaring som revisor kan du også søke. Mazars Norge har de siste årene blitt valgt som revisor for flere store internasjonale selskap og søker nå flere dyktige medarbeidere.

Vårt internasjonale og integrerte partnerskap gir oss som selskap og våre ansatte spennende muligheter.

Kvalifikasjoner:
Master i Revisjon og Regnskap
Kandidater med annen relevant Master oppfordres også til å søke
Gode kommunikasjonsevner, både på norsk og engelsk. Har du i tillegg kompetanse i Kinesisk og/eller Fransk er dette også relevant

Mazars ser etter deg som er interessert i å jobbe med kunder og som er god til å bygge relasjoner. Du er selvstendig og søker kontinuerlig utvikling. Du er faglig sterk, og interessert i fagområdet.

Vi tilbyr:
Karrieremuligheter og utvikling i et internasjonalt miljø, og det er muligheter for både korte og lengre utvekslingsopphold
Gode muligheter for videreutdanning og kurs, både i Norge og utlandet, og du blir en del av et miljø med engasjerte og motiverte kolleger
Konkurransedyktige betingelser

I Mazars får du opplæring, og vil jobbe med kunder innen en rekke bransjer.
Mazars holder til i store lyse lokaler på Majorstuen, der alle har egne kontorer.

Søknadsfrist 28. februar 2019.

Søk her. 

 

Mazars er en internasjonal, integrert og uavhengig organisasjon med spesialisering i revisjon, bokføring, skatt og rådgivning. Vi er i vekst internasjonalt og i Norge. Våre klienter er både små, mellomstore og store bedrifter i et vidt spekter av bransjer. Vi holder til på Majorstua, Oslo.

Som medarbeider i Mazars får du varierte og utfordrende arbeidsoppgaver. Du er med på å bygge opp profesjonell ekspertise, som er anerkjent i markedet, og du får bred erfaring fra forskjellige bransjer og fagområder. Du blir med i en organisasjon, hvis historie er drevet av en sterk entreprenørånd, og som har oppnådd kraftig vekst de senere årene. Alle medarbeidere deler en felles kultur, hvor vi jobber etter det beste for kunden og vektlegger integritet, uavhengighet og respekt. Kontinuerlig læring er kjernen i vår utviklings- og karrierestrategi.